Gastro – Vinske ceste Baranje

Uskoro čitajte na našim stranicama u novoj rubrici Gastro ….

O prirodnim ljepotama, rijekama, o vinogradima, vinu, dobroj hrani a sve to u malom kutku Hrvatske – Baranji!

Vinskih cesta ima nekoliko
Baranja- gastro i eno raj na sjeveroistoku Hrvatske
Vinograda je sve više
Gatori - vinski podrumi
Podrumi u selu Zmajevac
Domaće vino nudi svaki gator
Ima se i što za pojesti...
Boje nekih gatora imaju "morski" štih

Otvorena peć za domaće specijalitete
Specijalitet - perkelt od soma s domaćim rezancima sa sirom i slaninom
Graševina
Graševina

Oglasi
Gastro – Vinske ceste Baranje

4 thoughts on “Gastro – Vinske ceste Baranje

  1. Ah sweet memories,:) Baranja mi je predivna. Josić ima dobra vina. Perklet sam imala prilike probati-fino.
    Ono što mi je ostalo u sjećanju posebno su čvarci od soma,:) – bila sam ispočetka skeptična ali su tako ukusni i fini da sam se bila prejela od njih,:)
    Ova peć na slici mi je prelijepa!

Komentiraj

