Priz – mala šetnja slikama

A čime drugim početi nego ...
Metalizirane fasade svuda
Grande Arche, La Defense
Svakakvih čuda tamo ima...
Jedna u drugoj
Neki od 22 mosta na Seine ispod kojih smo plovili
Muzej d'Orsay
Uletio mi golub u kadar
Aleksandrov most
Ekspozicija mi se odužila...
Crno-bijela grupa čeka zelenu boju ...
Amelie je ovdje kupovala
U ovom kafu su pili kavu i ...
Ovo je svima poznato
Sumrak
Ovako su živjeli kraljevi
Notre dame
Bazilika Sacré Coeur, Montmartre
Jazz kod La Grande Archea
Arc de Triomphe
Priča se da nema dvije zgrade sa istim kovanim ogradama u Parizu
Versailles

Autor teksta i fotografija: Pinto

Oglasi
Priz – mala šetnja slikama

7 thoughts on “Priz – mala šetnja slikama

  1. wineandfood4u kaže:

    iz Sacré Coeur me izbacili van! 🙂 imao sam fotić u ruci i frajer (a fakat nisam slikao) došao do mene, primio za ruku i van.. 🙂 … mogao bih i ja stavit svoje fotke pariza… tvoje su od-lič-ne! 🙂

    1. dobre su stvarno, al nisu moje. možda da i ja stavim svoje i ti svoje pa promocije Pariza svuda 🙂
      btw. meni Pariza nikada ne može biti previše.

  2. wineandfood4 kaže:

    🙂 he he…mogli bi…
    slažem se…ovo su ona ”najturističkija” mjesta..ali neke uličice pored Trocadéro-a, pa place Pigale, Montparnasse, sam park Jardin du Luxembourg i kafići oko njega…ma ima toga za vidjet…

    1. i u najneuglednijem gradu se nađe nešto zanimljivo ali Pariz je naprosto predivan u svakom pogledu i meni je favorit od svih u kojima sam bila kao i Savi

  3. Pariz mi je i dalje najljepši grad koji sam vidjela. Nažalost nemam nijedne slike, pa mogu guštati samo u ovim koje si ti objavila, Majo. Morat ću na popravni, je l’ da?

Komentiraj

