Kamen po kamen – palača I

Oduvijek me je fascinirao kamen. Možda djelomično i zato jer sam odrasla u kraju gdje se kamen kupuje (jer ga nema) a plodne zemlje ima svuda i svagdje i previše. Svi valjda želimo nešto što nemamo.

Kada se napokon pružila prilika da sudjelujem u restauraciji kamene kuće u dalmatinskom zaleđu mojoj sreći nije bilo kraja. Da je dugačak i obiman put bio preda mnom znala sam, ali sam isto tako znala kakav se potencijal (skriveni) nalazi u orunuloj kući, pa čak kada ga drugi i nisu vidjeli.

Vjerujem da će još nekome biti interesantno vidjeti s kakvim se svim problemima suočavamo pa najavljujem sapunicu :

kako od ovoga …..

…dobiti ovo!

Kamen po kamen palača II dio

Autor: Maja

Oglasi
Kamen po kamen – palača I

One thought on “Kamen po kamen – palača I

  1. Oooo, to je dakle ta kuća o kojoj sam slušala romantičnu priču. Baš tako i djeluje 🙂
    Možda ćemo je vidjeti i iznutra …

Komentiraj

